luni, 21 martie 2011

Ras asfour

De cate ori ma gandesc la bucataria libaneza incep sa cant si eu yummy yummy yummy i got love in my tummy ca Monica din Friends... sa ne apucam de cantat!

Ingrediente:
  • 1kg carne de vita
  • 3 cepe rosii
  • 500ml supa de vita
  • 130ml sirop de rodii (eu l-am gasit la Megaimage - o sticla de 300ml costa vreo 18 lei)
1. se taie carnea in cubulete
2. intr-un wok sau o tigaie mai inalta se pune putin ulei la incins si se adauga carnea - se lasa la foc moderat 7-8 minute pana isi schimba culoarea


3. se adauga ceapa, se amesteca si se mai lasa cateva minute pana se inmoie putin ceapa


4. se pune si sosul de rodii si supa, amestecand bine


5. se lasa la foc moderat pana se ingroasa sosul (verificati carnea cu o furculitza - daca nu e bine patrunsa, mai puteti adauga putina supa si se lasa iar sa scada)
Pofta buna!
l-am servit alaturi de couscous si tabbouleh. yummy!


2 comentarii:

  1. supa de vita cum o fac sau de unde pot sa o cumpar?

    RăspundețiȘtergere
  2. supa am preparat-o eu cu 500ml de apa in care am fiert un cub de Knorr cu aroma de vita

    RăspundețiȘtergere