sâmbătă, 19 martie 2011

Tabbouleh

Aceasta salata de patrunjel racoritoare si savuroasa este nelipsita in orice restaurant libanez. Hai sa ne delectam si noi cu ea

Ingrediente:
  • 100g couscous (se gaseste la aproape orice hipermarket)
  • 2 linguri ulei de masline
  • sucul de la jumatate de lamaie
  • 1 legatura ceapa verde
  • 4 legaturi patrunjel
  • cateva frunze menta proaspata
  • 2 rosii
  • 1 castravete
  • sare si piper
1. couscousul se prepara conform instructiunilor de pe punga (eu l-am calit in putin ulei pana s-a rumenit si apoi am pus peste el o cana de supa de pui, lasandu-l sa fiarba pana a scazut apa)
2. ceapa verde, patrunjelul si menta se toaca marunt
3. rosiile si castravetele se taie cubulete
4. se amesteca toate ingredientele si se asezoneaza dupa gust
5. se acopera vasul si se lasa la rece inainte de a o servi



2 comentarii:

  1. Salata asta e preferata mea. Chiar acum am o portie care ma asteapta in frigider!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si la noi se termina repede salata asta :)

    RăspundețiȘtergere