miercuri, 22 decembrie 2010

Prajituri meringue cu migdale

Din cate am inteles asta este o reteta veche nemteasca. Sunt un pic cam confuza pentru ca si italienii isi cer drepturile. Personal cand aud de meringue numai la germani sau italieni nu ma gandesc. Practic e un soi de bezea. In fine eu am "ramonizat-o" :).

Ingrediente

  • 3 albusuri
  • 125 g zahar pudra
  • 50 g migdale macinate
  • 150 migdale tocate marunt
  • 2g zeama lamaie
  • 2g scortisoara
1. Inainte de toate aprindem cuptorul. Se bat albusurile bine.(ouale lasate la temperatura camerei). Se adauga zaharul si se foloseste mixerul la viteza maxima aprox. 5 min. Din ce am obtinut punem deoparte jumatate de cana.


2.Adaugam zeama de lamaie si scortisoara si amestecam. In final folosim si migdalele macinate si tocate si le turnam in amestec.

3. Intr-o tava cu hartie de copt luam cate o lingurita din amestec si facem gramajoare la distanta de 2-3 cm.
Ce am pus deoparte folosim acum. Cu punga de ornat modelam gramajoarele.


4. Coacem la treapta medie 15 min pana cand se rumenesc. Se dau apoi sa se racoreasca pe un grilaj.

1 comentarii: