sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Prajitura cu piersici si crema de branza

Reteta pentru prajitura asta am gasit-o in "Practic in bucatarie"... dupa ce m-am invartit vreo 2 luni pe langa ea, mi-am luat inima in dinti si m-am pus pe treaba (nu de alta, dar lesinam de pofta...)

Ingrediente:
  • 150g faina
  • 100g miez de nuci macinate
  • 400g piersici fara samburi - din compot
  • 200g zahar
  • 200g unt
  • 800g crema de branza (poate sa fie si mascarpone)
  • 3 oua
  • 125ml zeama de portocale
  • 8 linguri de ulei
  • 150ml coniac
  • 2 lingurite de esenta de migdale
1. se freaca untul (sa aiba temperatura camerei) cu o lingura de zahar, apoi se adauga nucile macinate si faina


2. intr-o tava unsa cu putin unt se intinde uniform aluatul obtinut


3. peste aluat se aseaza jumatati de piersica


4. se trece la compozitia a doua - mixezi branza cu ouale, zeama de portocale, coniacul, cacaua, esenta de migdale, restul de zahar si uleiul pana se omogenizeaza bine


5. se toarna compozitia obtinuta peste aluatul cu piersici si se da la cuptor la foc mediu-mic aproximativ o ora. Cu o scobitoare se verifica daca praji e coapta la mijloc


6. se lasa prajitura sa se raceasca, ulterior se tine la frigider minim 3-4 ore



2 comentarii:

  1. Trebuie sa fie tare buna,,,imi place combinatia.O seara frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. daa, a fost!!! s-a terminat repede... sincera sa fiu, a fost chiar mai buna a doua zi. O seara buna!

    RăspundețiȘtergere