joi, 27 ianuarie 2011

Escalop de porc cu bureti de fag

De 3 zile m-a dat gata o raceala. Boala ca boala, dar omu' mai trebuie sa si manance.
M-am gandit , m-am invartit si am intrat in bucatarie. Uitati ce a iesit:

Ingrediente
  • 500 g muschi porc
  • 500 g bureti de fag
  • 100 g unt
  • 5 catei de usturoi
  • 150 ml sos de rosii
  • cateva linguri de faina
  • sare, piper


1. Am taiat carnea asa ca pentru si snitele si am batut-o bine. I-am dat cu sare, piper si un praf de faina.
2. Intr-o tigaie am topit untul si am adaugat cateii de usturoi . Dupa ce s-a prajit usturoiul l-am aruncat.

3. In untul ramas am prajit bine carnita de porc.


4. Dupa ce s-a rumenit bine am adaugat bureti spalati, storsi bine si tocati. Peste toata minunea se toarna apa fierbinte cat sa cuprinda bine tot. Se lasa la foc mic pana cand scade apa.




5. La sfarsit se adaugat si sosul de rosii si se mai lasa cateva clocote. Se condimenteaza dupa gust.

Eu am servit-o cu garnitura de piure de cartofi.

1 comentarii: