duminică, 23 ianuarie 2011

Piept de pui umplut cu masline verzi si branza

Simplu de facut si foarte rapid... banuiesc ca astea ar fi punctele forte ale unei retete.
Eu va propun piept de pui umplut cu masline verzi si branza in stil mediteraneean.

Ingrediente:
  • 900g piept de pui
  • 250g masline verzi
  • 100g branza feta (eu am folosit telemea de vaca)
  • 50g unt
  • 75-100ml vin alb
1. se taie pieptul de pui si se bate ca pentru snitel



2.maslinele se curata de samburi si se taie foarte marunt (eu am trisat si le-am maruntit la robotul de bucatarie)

3. se amesteca pana la omogenizare maslinele si branza


4. pe fiecare bucata de piept se intinde uniform compozitia de mai sus, se ruleaza si se prinde cu o scobitoare


5. intr-o tava bine unsa cu unt se aliniaza ''soldateii'', se stropeste fiecare in parte cu putin vin alb, se adauga condimente (foi de dafin, cimbru, rozmarin etc - dupa preferinta), bucati mici de unt si 50-100ml de apa in functie de marimea tavii


6. se tine la cuptor la foc mic aproximativ o ora (dupa vreo 40 de minute eu am intors rulourile pe partea cealalta si am scos si scobitorile cu aceasta ocazie - rulourile erau deja de sine statatoare si nu s-au desfacut, spre bucuria mea)
POFTA BUNA!!!

2 comentarii:

  1. Tare bine arata,,,,mmmm,,,,carnea de pui este preferata mea,,,,Te pup si-ti doresc o seara frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc frumos! o seara buna! pupici

    RăspundețiȘtergere