miercuri, 2 martie 2011

Muschi de porc umplut cu legume

Avem un inceput nefericit de primavara. E frig si zapada. Sunt profund inghetata de 2 zile, dar ziua de azi a fost criminal de lunga si obositoare. Am ajuns tarziu acasa si frigiderul era gol. M-am gandit eu, m-am invartit si am inceput sa scot ce aveam prin el: un pachet de muschiulet de porc, o punga de legume congelate, un pic de smantana , un ousor etc. M-am dus in bucatarie si m-am apucat de treaba.
Mami are o vorba cand o intreb ce face prin bucatarie: Ce-o iesi!!!
Ia uitati ce mi-a iesit mie:


Ingrediente


  • muschi de porc 500 g
  • o punga de legume congelate(de la Bonduelle, un mix de mazare, morcov, conopida etc)
  • 2-3 linguri de smantana
  • un ou
  • 100 g telemea de vaca rasa
  • condimente dupa gust (piper, usturoi, sare)
  • 100 ml vin alb
1. Taiem muschiul pe lung si il batem cu ciocanul. Il condimentam.
2. Legumele decongelate le amestecam cu smantana, un strop de sare, piper si usturoi.


3.Batem oul si il amestecam cu branza rasa.
4. Pe feliuta de muschi intindem din amestecul de legume, deasupra adaugand 2 linguri din oul cu branza.



5. Impaturim muschiul cu umplutura si il fixam cu scobitori.
6. Intr-o tava picuram ulei si asezam carnita. Le stropim cu ulei, condimente si vin. Turnam apa cat sa acopere jumatate. Bagam tava in cuptorul incins cam 2 h. La inceput la foc mic, iar mai la final la foc mare ca sa rumeneasca bine.



Le-am servit cu gogosari si conopida murata. Rezultatul final e mai mult decat delicios.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu