marți, 22 februarie 2011

Chec

Mami face cel mai bun chec pe care l-am mancat vreodata. E aromat si pufos, intr-un cuvant e genial. M-am ambitionat intr-o zi si m-am pus pe treaba. Am respectat intocmai reteta si a iesit foarte bun: s-a terminat si foarte repede :). Dar i-a lipsit ceva, ceva de la mami. Probabil ca e doar in mintea mea :). Oricum va impartasesc reteta, doarece se face usor si e delicios.


 Ingrediente:

  • 10 oua
  • 2 cani zahar
  • 2 cani de faina
  • 100 ml de ulei
  • 5 linguri de cacao
1. Ouale trebuie lasate la temperatura camerei de dinainte. Separam albusurile de galbenusuri. Batem bine albusurile, adaugand treptat si zaharul.
    2.Se adauga si galbenusurile, amestecand continuu.

    3.Dupa ce se adauga faina trebuie sa dezvalui secretul pentru "pufosenie": lasam mixerul si amestecam usor cu mana. La final turnam si uleiul.

    4. Separam compozitia in 2, o parte se amesteca cu cacao.

    5. Cele 2 forme se ung cu ulei si se presara cu faina. Turnam compozitia alba mai intai, iar apoi picuram usor si din cea neagra.


    6. Incingem cuptorul. Checul se coace la foc potrivit 1 h.



    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu