joi, 21 februarie 2013

I'm back!!!

De blog am uitat cu desavarsire de mult timp, intr-o perioada  fiind decisa sa imi inchid contul.
Astazi eram pe Facebook si am vazut ca o buna prietena a devenit "blogerita" la concurenta (wordpress). Asa ca m-am concentrat bine de tot sa imi aduc aminte parola, ca sa o pot adauga in blogroll.
Am ramas placut surprinsa cand am vazut ce statistici am avut in perioada in care nu am postat nimic.
Asa ca m-am hotarat sa revin cu idei noi si interesante.
Gurmanzi suntem in continuare asa ca am material.
Eu am adoptat de ceva timp principiile dietei Dukan, o dieta hiperproteica pentru slabit, asa ca gatesc in paralel pentru doi.
Debutul il voi avea maine atat in bucatarie, cat si pe blog cu noua reteta.

Numai bine,
RMN

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu